Philips HR2766/00 Blender uit de 5000-serie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HR2766/00 Blender uit de 5000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

e***********@l****** 07-07-2024

Na enkele weken testen ben ik overwegend positief over de Philips 5000 Series Personal Blender HR2766/00. Het compacte formaat past uitstekend in mijn bescheiden keuken, zonder in te boeten aan prestaties. De krachtige motor verwerkt moeiteloos diverse ingrediënten tot een gladde consistentie, wat ideaal is voor mijn dagelijkse ontbijtsmoothie die ik zo kan meenemen door de handige bekers en deksels.

Aanvankelijk vond ik de afwezigheid van knoppen wat onwennig, maar na enige gewenning waardeer ik de eenvoud.

Een punt van kritiek betreft de reiniging van de deksels. De kleine spleten en hoekjes zijn lastig grondig schoon te maken, wat soms frustrerend kan zijn. Dit is echter het enige noemenswaardige nadeel dat ik heb ondervonden.

Ondanks dit minpunt ben ik over het algemeen zeer tevreden met deze blender. De dagelijkse gebruikservaring is positief en het apparaat voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen voor het bereiden van smoothies en andere gemixte dranken.

Daantje1994 01-07-2024

Top blender

Deze blender heb ik voor een tijdje mogen testen en ik ben zeer tevreden. Ik zocht een compacte blender die goed in mijn kleinere keuken zou passen en daarnaast ook makkelijk op te bergen is. Het gebruiksgemak is een groot pluspunt. Je hoeft de beker alleen maar in het apparaat te duwen en hij gaat automatisch aan. De blender staat stevig op mijn aanrecht en verschuift niet tijdens het gebruik. De onderdelen en verschillende bekers zijn makkelijk schoon te maken, wat het onderhoud eenvoudig maakt. Deze blender heeft geen moeite met bevroren fruit en grote ijsblokjes. Hier kun je zeker meer mee dan alleen smoothies maken.

Pluspunten

• Compact
  • Messen

MBisschop 30-06-2024

Krachtige blender

Het is krachtige snelle blender met scherpe messen. Het gebruik van bijv. noten of bevroren fruit is geen probleem. Ook is de blender goed schoon te maken, doordat deze in de vaatwasser kan.

De zuignappen zorgen ervoor dat de blender goed blijft staan en niet verschuift.

Een klein nadeel is dat er soms iets blijft plakken aan de bovenkant.

Pluspunten

• Snel
  • Scherpe messen

Minpunten

• Er blijft soms iets aan de bovenkant plakken

Anne-Marie 28-06-2024

Prima product

Dit product heb ik getest. De blender is stevig en handig met de zuignappen eronder. Producten blijven een beetje aan de bovenkant plakken, waardoor je tussendoor met een lepel moet roeren. Daarnaast wordt bevroren fruit niet allemaal gemalen als je tussendoor niet schud. Schoonmaken gaat heel makkelijk. En bijgevoegd drinkvormpje is ook erg handig. Je hoeft daarna niet nog een glas vies te maken.

Pluspunten

• Stevig design

Minpunten

• Blend niet geweldig
  • Lawaai

k*****************@g******** 27-06-2024

Ik mocht deze blender testen. Deze blender heeft een mooi uiterlijk en staat dus prima op het aanrecht. Ideaal om er snel even bij te pakken om een smoothie te maken of andere dingen snel te blenden. Krachtige motor dus zo gepiept en geen moeite met harde stukken.

Materiaal is robuuster dan vorige blender van hetzelfde formaat. Alles kan gemakkelijk in de vaatwasser worden gegooid om schoon te maken, behalve natuurlijk de basis maar die wordt doorgaans niet zo vies.

Handige blender voor alledaags gebruik!

Stukato 27-06-2024

Krachtpatser voor meer dan smoothies

Een goede compacte krachtige blender vind ik persoonlijk echt onmisbaar in de keuken en met deze HR2766 heb ik zo’n blender gevonden. Bij het uitpakken valt al op dat dit product kwaliteit uitstraalt. De verschillende onderdelen zien er mooi uit en het motorblok voelt heel degelijk aan. Na het uitpakken is het eigenlijk al direct een kwestie van stekker er in en blenden maar.

In de periode dat ik dit product heb mogen testen heb ik ervaren dat deze blender echt een ideaal maatje voor in de keuken is. Sauzen, soepen, smoothies, kruiden en koffiebonen kunnen allemaal gemalen en gemengd worden. En dat heb ik dan ook gedaan in de afgelopen periode. De blender is dusdanig krachtig dat zelfs ijsblokken en diepvriesfruit geen enkel probleem vormen. Alles wordt met een perfect resultaat geblend. Bovendien is het gebruik ook heel eenvoudig. Het is namelijk een kwestie van één van de bekers vullen met de ingrediënten één van de twee type opzetstukken met het juiste mesblad kiezen en dan op de motorunit drukken. Door de beker erop te duwen gaat de motor en met een kwartslag draaien blijft de motor aan staan. Dit werkt heel intuitief.

Naast het blenden is schoonmaken altijd een punt. Dat gaat eigenlijk ook heel makkelijk, omdat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. En het gaat ook makkelijk vanwege de manier hoe de blenderbekers zijn opgebouwd, namelijk een beker en een los te draaien unit met de messen. Kortom, ik ben heel tevreden over het gebruik van de blender en ook het onderhoud ervan.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Compact

dven92 26-06-2024

Fijn en mooie blender

Het is een mooie ideale blender. Ik gebruik deze voor verschillende prodcuten. Van het maken van een saus die door het avond eten moet tot kruiden of meel.

Met de platte messen is het ideaal om van gedroogde chilli pepers zelf chilli kruiden te maken of van havermout havermeel te maken. Na het maken is het makkelijk schoon te maken door het in de vaatwasser te doen of even af te spoelen /af te wassen.

Daarnaast is het met de grote beker en meerdere messen gemakkelijk en snel om een smoothie te maken. Bevroren fruit of ijsblokkjes kosten geen enkele moeite voor deze blender. Voor beide bekers zit er een deksel of een deksel als drink deksel bij. Ideaal als je een smoothie maakt die je mee wil nemen en later op wil drinken. Hiervoor hoef je het dus niet over te gieten in een andere beker. Deksel erop en gaan met de banaan of blauwe bessen net wat erin zit.

Verder is het ook nog een mooi apparaat om op de keuken te plaatsen. Met de zuignappen aan de onderkant blijft deze goed staan, ook als je de beker met messen kort vast wil zeten op de blender om tussendoor bezig te zijn met de voorbereiding van je eten.

Pluspunten

• handig
  • veelzijdig

Minpunten

• schoonmakken van de messen

?Benny 26-06-2024

Krachtige mixer

Deze mixer die ik getest heb is zeer snel en krachtig. Leuk is dat je een groten en een kleine mengbeker krijgt en er is een deksel bij met afsluitbare giettuit. Alles is vaatwasbestendig zodat schoonmaken eenvoudig is. Helaas kan je niets bijvullen tijdens het mixen, eigen aan het ontwerp maar je kan de mengkan wel eenvoudig afsluiten en bv in de frigo plaatsen

Pluspunten

• sterke motor
  • vaatwasbestendig

Minpunten

• niets bijvullen tijdens mixen

HenkLammers19 24-06-2024

geweldig ding!

ik vind het een geweldig apparaat. het is makkelijk schoon te maken en op te bergen. de mesjes snijden goed door bevroren fruit heen.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk

a***********@h********** 24-06-2024

De Philips 5000-serie Blender HR2766/00 wordt geleverd met twee verschillende formaten bekers en voelt kwalitatief sterk aan. De blender kan binnen een paar seconde de inhoud blenden inclusief ijsblokjes, bevroren fruit etc. Daarnaast is het ideaal dat er ook deksels bij worden geleverd om de bekers mee te kunnen nemen. Deze zijn lekvrij en is te voelen dat de beker erg goed dicht zit.
De klantenservice van Philips is goed en snel bereikbaar. Omdat het mij niet helemaal duidelijk was welke onderdelen precies wel en niet in de vaatwasser mogen, een bericht via Whatsapp gestuurd en na een paar minuten al een bericht met een duidelijk antwoord terug ontvangen.
Dit item mogen testen en ik raad de blender absoluut aan, gebruik hem nu bijna dagelijks voor ijskoffie of smoothies mee naar werk.

i************@g******** 23-06-2024

Deze heb ik een tijdje in huis gehad om te testen. En wat is hij gemakkelijk in gebruik. Een smoothie is zo gemaakt. En ijsklontjes maakt hij zo klein. Er zit heel veel kracht in, ondanks dat het een compact apparaat is.
En toch staat hij stevig en staat mooi op het aanrecht. Hierdoor gebruik je hem snel. Ik was er erg over tevreden!

1991jo 23-06-2024

Goede handzame blender voor sauzen en smoothies

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Ik ben tevreden over het resultaat bij het maken van smoothies en sauzen. Het maken van dips met weinig vloeistof was geen succes. De messen hebben de vloeistof nodig om te kunnen malen en mixen. Ik had gehoopt dat dit beter zou lukken. Positief vind ik het formaat en de kwaliteit van de onderdelen. Deze zijn stevig en gebruiksvriendelijk. Al met al ben ik wel tevreden met de blender.

Pluspunten

• formaat
  • kwaliteit van de onderdelen
  • snelheid van mixen

Minpunten

• vloeistof nodig om te kunnen mixen

Maris4424 22-06-2024

krachtig en mooi

Heerlijk blender, zeer krachtig! Als je zorgt dat de ingrediënten in kleine stukje erin gaan is het zo fijn en goed gemengd. Hij maakt behoorlijk geluid maar dat kan ook niet anders. De 2 bekers die erbij zitten zijn ideaal, de grote voor sauzen en de kleine voor smoothies, met deksel erbij om te drinken is ontbijtje zo meegenomen! Schoonmaken gaat super, haalt makkelijk uit elkaar en ook zo weer in elkaar, alleen even oppassen voor de messen, zitten ook geen knoppen op de basis, dus dat is sowieso makkelijk. Hij is wat zwaarder dan verwacht maar nog makkelijk op te pakken om op te bergen, de zuignapjes voorkomen dat hij aan de wandel gaat maar laten ook weer makkelijk los.
Kortom ik ben fan!

Pluspunten

• kracht
  • handig

Minpunten

• beetje luidruchtig

tiggeraal 21-06-2024

Bij het uitpakken werd ik meteen verrast door het gewicht van de blender. Deze is wat zwaarder dan wat ik gewend was bij mijn oude, maar is een aangename verrassing. Het apparaat is erg compleet met 2 bekers, 2 hakmessen en 2 extra deksels: 1 dichte en 1 om uit te drinken.
Alles is onderling uitwisselbaar en de rubbers zijn eenvoudig te verwijderen om goed schoon te kunnen maken. Blijven na terugplaatsen ook goed zitten.

De blender heeft een strak uiterlijk: geen knoppen of andere overbodige toevoegingen. De onderkant is niet gevoelig voor vingervlekken dus makkelijk in onderhoud.

De blender staat goed stevig op het aanrecht met zuignapjes. Deze laten na het gebruik ook gemakkelijk weer los.

Er kan veel in de grote beker, en dan vermaalt het ook nog steeds goed. Bevroren fruit en ijsklontjes zijn geen probleem met de dubbele hakmessen. Het mengen gaat ook goed: de ingrediënten zakken goed naar beneden tijdens het blenden.

Er staat een waarschuwing in de handleiding dat er liefst niet langer dan 60 seconden aaneen geblend moet worden. Ik heb echter geen automatische uitschakeling ervaren, dat was een pluspunt geweest.

Schoonmaken doe ik meteen na gebruik: dan is er nog niets aangekoekt en is het eenvoudig onder de warme kraan schoonborstelen.

Pluspunten

• Stevig
  • geen overbodige toevoegingen